Andreea Mantea, Roxana Ionescu şi Simona Suhoi, zisă Sensual, au devenit cunoscute după ce şi-au arătat nurii în tabloide, la rubricile destinate aspirantelor la celebritate.
Andreea Mantea a fost chiar „Fata de la pagina 5 a anului 2006“. Ulterior, a obţinut locul 2 la Miss Playboy 2006, a apărut în prezentări pentru Jolidon şi Rita Mureşan şi în reclame publicitare pentru Bergenbier şi Romtelecom. A fost vecina lui Răzvan şi a lui Dani la matinalul de la Antena 1, iar acum prezintă, alături de Mircea Radu, „Din dragoste“. „Apariţia mea în cadrul acelei rubrici a însemnat primul pas către o carieră în showbiz. Rampa de lansare consider că a fost, mai degrabă, apariţia în «Playboy», pentru că, fără aceasta, aş fi putut fi şi eu una dintre miile de fete de la pagina 5 de care nu-şi mai aminteşte nimeni“, spune Andreea.
Poza destinată publicării nu a fost trimisă de ea, ci de agenţia de modelling care o avea în baza de date.
„Au considerat că, mărindu-mi gradul de expunere prin apariţia în cel mai citit tabloid, mi-ar putea creşte notorietatea şi şansele de a mă face remarcată de cine trebuie.“ Recunoaşte că nu s-a aşteptat la un mare succes. Ulterior, a refuzat toate ofertele care i-ar fi creat doar un confort financiar. „Am preferat să aştept oportunităţile care m-au ajutat să-mi construiesc o carieră, să mă fac cunoscută, încet-încet, mai întâi în modelling, apoi în lumea publicităţii.“
Consideră că a convins prin perseverenţa cu care nu a ratat nici un casting, nici o probă, ani în şir. „Până la urmă a răsărit soarele şi pe strada mea: m-am dus la castingul pentru rolul de «vecină» la «Neatza cu Răzvan şi Dani» şi aşa... am păşit în liga profesionistă“. Cât e de important pentru o fată frumoasă să renunţe la haine pentru a se face remarcată? „Depinde cât de repede vrea să fie remarcată, în ce scop, în ce context renunţă la haine şi... de către cine vrea să fie remarcată. În mediul de business, de exemplu, n-aş recomanda această metodă!“.
Roxana Ionescu, prezentatoarea emisiunii „Vreau să fiu vedetă“ de la Antena 1, a fost de două ori „fata de la pagina 5“: în 2001 şi în 2002. Din paginile tabloidului a ajuns în platoul emisiunii „Ciao, Darwin“, în postura de „Mama Natură“. „Fotografiile acelea m-au ajutat să scap de timiditate“, mărturiseşte Roxana. Le-a trimis pentru premiile puse în joc, un curs de modelling şi un altul de teatru. Doar pe primul, cel din 2001, l-a câştigat. „Eram încă la şcoală, nu-mi permiteam să am un job. Ştiam că părinţii mei nu şi-ar fi permis să-mi ofere un asemenea cadou, aşa că nici măcar nu le-am spus de dorinţa mea, pentru că ar fi făcut orice ca să mi-o îndeplinească. Din întâmplare, am citit în ziar de concurs şi am hotărât să particip. A fost o decizie bună!“
Prima fotografie trimisă a fost realizată la mare, de tatăl ei. „Tot împreună cu el am realizat şi textul de prezentare. Un an mai târziu, în 2002, cea care m-a fotografiat a fost prietena mea. Ne-am chinuit destul de mult cu prezentarea, am refăcut-o de nenumărate ori. Cred că au trecut câteva zile până am fost mulţumită de rezultat. Atunci premiul rubricii era un curs de teatru. Din păcate, nu am reuşit să câştig. Însă tot răul spre bine. Mama m-a înscris la Miss Babilonia, de la Antena 1.“
După ce a fost desemnată Miss Luna Aprilie la concursul Miss Babilonia, producătorii de la „Ciao, Darwin“ i-au oferit şansa să danseze în trupa de balet a show-ului. Apoi au urmat ofertele celor de la „Playboy“. „Aş fi ipocrită dacă aş spune că felul în care arăţi nu contează într-o carieră în show-biz. Dar nici nu i-aş da credit total, pentru că nu sunt singura femeie din România cu un astfel de bust. Câte dintre femeile care au cupa D la sutien şi pe care le întâlniţi zilnic pe stradă se pot lăuda cu o carieră de peste şase ani în televiziune?“
Simona Suhoi, cunoscută ca Sensual, susţine că a fost selectată la un concurs de miss pentru rubrica Meteo din tabloidul „Libertatea“, acum trei ani.
„Mă aşteptam să am succes, pentru că lumea se săturase de vedetele existente şi era nevoie de apariţii fresh.“ Au urmat oferte pentru reviste ca: „Promotor“, „Coxx“, „Maxim“, dar „şi oferte de proiecte tv pe care le-am refuzat“.
Cum a convins ea şi nu o altă fată? „Fiecare are destinul ei. Cred că ceea ce contează este personalitatea. Dacă o copiezi pe Madonna nu înseamnă că o să şi ai succesul ei. Sunt de acord cu apariţia în ziare, chiar şi la rubrica meteo, cu condiţia ca acele fete chiar să fie frumoase“.
Consideră „Silent Library“, emisiunea pe care o prezintă la postul B1, un început şi visează să modereze o emisiune de divertisment gen „Folclorul contraatacă“.