Locale Altele
Duminica, 18 August 2019
Dum, 18 Aug 2019
LocaleSportAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieEvenimentITAstronomieBiologieClimaGadgetEnergiaAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Primul eveniment de Marketing IT din România a avut loc la Cluj
Loopaa Marcom  - Marti, 24 Noiembrie 2015

Evenimentul Marketing 4 IT, aflat la prima ediţie anul acesta, şi-a propus să ofere răspunsuri unora dintre cele mai importante probleme ale specialiștilor de Marketing, Comunicare și HR din companiile de IT.

Au fost vizate, în principal, nevoia de atragere de noi talente și cea de promovare a companiilor și a produselor proprii, pe piața din România sau la nivel internațional.

Speakerii prezenți fac parte din companii de IT renumite precum Microsoft, Samsung, Linkedin, Heimdal Security, cât și de la Parlamentul European și agenția Loopaa Marcom.

Tudor Galoș, Consumer Marketing Executive la Microsoft, a prezentat schimbările importante care au loc în domeniul comunicării și cum ar trebui să se adapteze specialiștii de marketing. Printre temele punctate putem menționa: growth hacking, omnichannel, agile marketing, storytelling și loializarea clienților.

Nicoleta Benga, Account Manager la Linkedin, a prezentat o structură clară de construire a planului de Content Marketing, punctând cum acesta ajută la atingerea obiectivelor de business.

Ioana Sigarteu, Digital Specialist la Samsung, a făcut o incursiune în agile marketing. Împreună cu participanții de la eveniment a dezbătut cum practicile de comunicare pot deveni mai adaptabile, cu mai multe iterații de îmbunătățire calitativă.

Raluca Anghel, Head of office la Parlamentul European, a punctat importanța storytelling-ului în comunicarea companiilor. A prezentat studii de caz și a oferit o structură simplă de construcție a unei povești de companie. 

Alin Vlad, Online Marketing & Sales Direcotr la Heimdal Security, este cel mai mare promotor din România a tacticii de inbound marketing. El a prezentat diferența dintre inbound și outbound marketing, iar mai apoi a oferit exemple practice de campanii de succes.

În final, Victor Gavronschi, Managing Partner și CEO al agenției Loopaa Marcom, a prezentat o imagine de ansamblu a industriei de IT din Cluj și a provocărilor avute de specialiștii în HR și Marketing pentru atragerea de noi talente. De asemenea, a oferit și un arsenal de instrumente ce pot fi folosite in comunicarea companiilor de IT.

“Ne bucurăm că am reușit să organizăm primul eveniment de Marketing dedicat industriei de IT. Este important ca specialiștii de marketing să învețe unii de la ceilalți și de la experți din companii internaționale. Sper să organizăm și ediția a doua în 2016, cu atat mai mult cu cat interacțiunea cu participanții a arătat dorința de cunoaștere și dezvoltare a acestora” – a  declarat Călin Biriș, moderatorul evenimentului și Digital Director în agenția de marketing Loopaa.

Evenimentul a înregistrat un real succes în rândul participanţilor. Acesta se datorează în mare parte satisfacerii unei nevoi din ce în ce mai mari de conţinut specializat pentru piaţa de IT, în principal în ceea ce priveşte dezvoltarea brandului de angajator şi promovarea serviciilor de outsourcing.

Marketing 4 IT a fost organizat de către Agenția Loopaa Marcom

Loopaa Marcom este o Agenţie de Marketing din Cluj-Napoca, formată din tineri profesionişti cu experienţă în marketing. Principalul focus al agenţiei sunt proiectele din domeniile IT, Automotive, industria grea şi alimentaţie. Printre serviciile oferite de agenţie se numără: Research & Strategie de marketing, Branding, Project Management & Planificare, Marketing Online, Organizare şi management evenimente, Comunicare şi PR, Concepte creative & Design.

2587 vizite
Distribuie pe