Locale Altele
Duminica, 16 Iunie 2019
Dum, 16 Iun 2019
LocaleSportAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieEvenimentITAstronomieBiologieClimaGadgetEnergiaAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Fallout 3, un candidat serios la titlul de “Jocul anului”
Cotidianul  - Luni, 3 Noiembrie 2008
Aşteptată cu sufletul la gură de fanii din întreaga lume, partea a treia a RPG-ului Fallout, lansată pe XBox 360, PS3 şi PC, a primit elogii unanime din partea jurnaliştilor de specialitate.
 
Ei nu au ezitat să-l catalogheze drept “jocul anului”, fascinaţi de grafica excelentă, de umorul negru, savuros şi licenţios în egală măsură (în SUA jocul nu poate fi cumpărat de minori) şi de libertatea uriaşă de explorare pe care o au jucătorii.

Alte aspecte pozitive cu care se mândreşte noul titlu sunt amestecul de RPG (role playing game) şi FPS (first person shooter), multiplele variante de interacţiune cu personajele din joc şi faptul că fiecare decizie pe care o ia eroul afectează desfăşurarea ulterioară a acţiunii.

Primele două jocuri Fallout au fost lansate în 1997, respectiv, în 1998, notează msnbc.com.

Acţiunea jocului, inspirată din seria de filme Mad Max, este plasată în anul 2277. Capitala Wasteland este ceea ce a mai rămas dintr-un Washington DC afectat de războiul nuclear desfăşurat cu 200 de ani înainte. Adăposturile antiatomice, numite Vault-uri, le-au asigurat supravieţuirea celor bogaţi în perioada războiului, iar locuitorii Vault-ului 101 încă nu şi-au părăsit refugiul.

În acest adăpost se naşte personajul în pielea căruia vor intra jucătorii Fallout 3. Când tatăl acestuia evadează pe neaşteptate, eroul este acuzat de complicitate şi este nevoit să ia şi el calea sălbaticului Wasteland, în care forfotesc soldaţi, mutanţi, femei uşoare, negustori, cârtiţe-gigant şi câini sălbatici.

Deşi poate fi controlat şi dintr-o perspectivă 3rd person, Fallout 3 se savurează cel mai bine în regim first-person notează gamespot.com. Nu este recomandat însă ca luptele să se desfăşoarea astfel, deoarece eroul se mişcă lent, nu ca un personaj tradiţional de FPS.

Astfel, atacurile sunt mult mai uşor de realizat prin sistemul VATS (Vault-Tec Assisted Targeting System), care permite oprirea acţiunii şi ţintirea precisă a oricărei părţi din corpul oponenţilor. Când acţiunea este reluată, jucătorii nu trebuie decât să-şi clătească ochii cu scenele de luptă pe care le-au regizat.

Tags: fallout  jocul anului  
1503 vizite
Distribuie pe