Unde eşti, copilărie?
Imi aduc aminte de parca ar fi fost ieri cum saream elasticul cu fetele in fata blocului, cum ma jucam cu copiii la groapa de nisip din curtea scolii sau cum alergam nebuneste pe digul Somesului. Nu mai contau nici loviturile sau juliturile de pe urma cazaturilor pe pietrisul de langa tobogane...
Trei cesti de cafea pe zi sunt suficiente pentru ca sanii unei femei sa-si piarda frumusetea si volumul, ne avertizeaza specialistii.
Cateva sute de femei au acceptat sa participe la un studiu efectuat de Universitatea Lund din Suedia, oferind informatii cu privire la masurile sanilor si cantitatea de cafea pe care o consuma in medie, pe zi.
Astfel a iesit la iveala un fapt uimitor: lasarea sanilor este un fenomen mult mai pronuntat la consumatoarele de cafea care, cu cat beau mai mult, cu atat mai repede vor pierde calitatile din tinerete ale bustului.
De asemenea, cercetatorii afirma ca ar exista o legatura stransa intre sanii mici si cafea, evidenta la nivel molecular, intrucat o gena care conditioneaza dimensiunea sanilor de consumul cafelei a fost descoperita la jumatate dintre femeile participante la studiu.
Cu toate acestea, iubitoarele de cafea nu ar trebui sa renunte definitiv la placerea lor zilnica, ci sa o consume cu moderatie. Si asta pentru ca bautura lor preferata are capacitati extraordinare de combatere a cancerului mamar.
Pareri (1)Autor : alina_v mai stiam si ca,, in general cafeluta consumata calda produce riduri..
nush daca-s mituri sau nu..
interesant totusi.. (21-01-2010,19:11)
Aşa cum i-au obişnuit pe sătmăreni, specialiştii în diverse ramuri ale medicinei asigură şi în următoarea perioadă consultaţii de specialitate la cabinetele medicale dr. Coica. SM Online vă prezintă programul consultaţiilor, lista cu numele medicilor specialişti şi numerele de telefon la care puteţi obţine informaţii suplimentare şi vă puteţi înscrie pentru consultaţii. Sătmărenii au cea mai redusă speranţă de viaţă din România
Miercuri, 11 Aprilie 2012 Unul din trei sătmăreni riscă să facă infarct în următorii zece ani, suntem fruntaşi la nivel naţional la hipertensiune şi obezitate, fumăm prea mult şi ne situăm în media specifică Europei Centrale la diabet zaharat, cu cele mai mari valori din Uniunea Europeană, tocmai de aceea avem cea mai redusă speranţă de viaţă din România, cu o medie de nici 70 de ani, adică 66 de ani la bărbaţi şi 73 de ani la femei. Final de proiect comun al spitalelor din Satu Mare şi Nyiregyhaza
Luni, 27 Februarie 2012 Responsabilii proiectului transfrontalier derulat în comun de spitalele judeţene din Satu Mare şi Nyiregyhaza, în urma căruia a fost realizat noul bloc operator modern din cadrul spitalului sătmărean, au susţinut luni conferinţa de presă de încheiere a acestui proiect, la care şi-a adus contribuţia şi Centrul de Resurse CREST. Virozele fac ravagii
Duminica, 11 Decembrie 2011 Potrivit statisticilor Direcţiei de Sănătate Publică, în ultimele două luni au fost înregistraţi la medicii de familie nu mai puţin de 6.000 de sătmăreni care suferă de diverse afecţiuni ale căilor respiratorii, la care se adaugă alţi 2.000 care s-au îmbolnăvit de pneumonie. Numărul real al bolnavilor este însă mai mare, deoarece statisticile DSP nu sunt complete în toate cazurile. Consultaţii de specialitate la Cabinet Medical Dr. Coica
Vineri, 02 Decembrie 2011 Aşa cum i-au obişnuit pe sătmăreni, specialiştii în diverse ramuri ale medicinei asigură şi în următoarea perioadă consultaţii de specialitate la cabinetele medicale dr. Coica. SM Online vă prezintă programul consultaţiilor, lista cu numele medicilor specialişti şi numerele de telefon la care puteţi obţine informaţii suplimentare şi vă puteţi înscrie pentru consultaţii.