Vineri, 10 Februarie 2012 Anunţuri     Galerie Foto     Harta judeţului     Harta Satu Mare     Coduri poştale     Party Foto    
HomeLocaleInterneExterneSportDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateViaţă sănătoasăSfatul mediculuiDietaLifestyleBlogZone
Abonare newsletter
Email :








Filmuletzu` zilei
Băsescu bătut de ţărani
Căutaţi pixelu albastru!
Pink Blog
Unde eşti, copilărie?

Imi aduc aminte de parca ar fi fost ieri cum saream elasticul cu fetele in fata blocului, cum ma jucam cu copiii la groapa de nisip din curtea scolii sau cum alergam nebuneste pe digul Somesului. Nu mai contau nici loviturile sau juliturile de pe urma cazaturilor pe pietrisul de langa tobogane...
Frumuseţile Sătmarului
GALERIE FOTO



CAUTA     Web  satumareonline.ro       
Ciupercile reduc riscul de cancer mamar şi de infarct
Gândul - Miercuri, 22 Octombrie 2008

Ciupercile ar putea reduce riscul de cancer mamar, pentru că acestea conţin mai multe vitamine şi proteine la un loc, comparativ cu fructele şi legumele, susţin cercetătorii de la Universitatea Hanyang din Coreea de Sud.

„Ciupercile conţin vitaminele B, B1, B2, B3 şi B6. De asemnea, ciupercile mai conţin minerale esenţiale precum potasiu, cupru, fosfor, fier şi siliciu, pe care majoritatea fructelor şi legumelor nu le conţin, iar acest lucru poate ajuta la reducerea riscului de cancer”, precizează doctorul nutriţionist Sarah Schenker.

Specialiştii menţionează că ciupercile diluează sângele, lucru care reduce şansele de a suferi de un infarct. Un alt studiu al cercetătorilor de la Universitatea Pennsylvania arată că ciupercile au cel mai puternic antioxidant, şi anume ergothioneine-L, care conţine de 12 ori mai mult ca germeni de grâu şi de patru ori mai mult decât de ficat de pui.

Din cele peste 2.500 de specii de ciuperci, cercetătorii s-au concentrat mai mult pe cele exotice, pentru că aceste specii nu prea au fost luate în consideraţie şi se pare că aceste ciuperci conţin foarte multe proteine benefice sistemului imunitar.


Tags: ciuperci  cancer  infarct  
Trimite pe mess Trimite pe mail
Noteaza


POSTEAZA COMENTARIUL TAU
Autor :

E-mail : (nu se va publica)

Web :

Notificare pe mail la raspunsuri ?

Rezultatul adunarii este :
+ =   [de ce?]
Comentariu :

caractere ramase.    
Responsabilitatea juridica revine in totalitate autorului.
Vizite : 1050

Dieta

OrGano Gold, acum şi la Satu Mare
Joi, 07 Iulie 2011
Considerată cea mai sănătoasă cafea din lume, datorită efectelor miraculoase ale ciupercii Ganoderma Lucidum adăugată în compoziţia ei, cafeaua OrGano Gold este acum disponibilă şi la Satu Mare, iar cei care sunt interesaţi de o afacere profitabilă sunt invitaţi să facă parte din reţeaua de distribuţie a produselor OrGano Gold. Colaboratorii sunt aşteptaţi la conferinţele lunare organizate la Satu Mare.
Aşează-te la masa piraţilor!
Marti, 15 Martie 2011
Undeva, cândva, pe întinsul infinit al oceanului fără de sfârşit, el bântuie cârmind fantomaticul său galion în afara sferei timpurilor, într-o căutare veşnică a comorilor pierdute în abisalul vârtej al negurii timpurilor care l-au creat… El este căpitanul Barbarossa.
Lista alimentelor aparent sănătoase, dar în realitate nocive
Joi, 20 Ianuarie 2011
Din dorinţa de a avea un regim zilnic cât mai sărac în grăsimi şi kilocalorii suntem tentaţi să alegem alimentele pe eticheta cărora scrie: 0% grăsimi, 0% zahăr, 100% natural, 0% adaos de conservanţi. Medicii nutriţionişti recomandă să nu ne lăsăm înşelaţi de aceste precizări.
Peşte viu în pieţele din Satu Mare
Luni, 29 Noiembrie 2010
Având în vedere că se apropie Sărbătorile de Iarnă şi unele dintre mâncărurile tradiţionale cu această ocazie includ peşte gătit după reţete variate, administratorul lacului din Turulung vine în întâmpinarea cerinţelor sătmărenilor care s-au săturat de crapii plini de grăsime ce se vând în supermarketuri. În Piaţa Mare şi în Piaţa Someş din Satu Mare s-a pus în vânzare peşte viu.
Cum să bei fără să te îmbeţi. Cât rămâne în organism băutura
Luni, 24 Mai 2010
Băuturile alcoolice seacă organismul de vitamine şi minerale, aşa că nutriţioniştii recomandă să mâncăm fructe pentru a nu ne pune sănătatea în pericol




Echipa     Contact     creat de Altersoft
 
Statistici