Locale Altele
Luni, 6 Aprilie 2020
Luni, 6 Apr 2020
LocaleSportAlteleAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Cum să profitați de cumpărăturile neplanificate ale clienților
SM Online  - Miercuri, 11 Martie 2020

Clienții merg la magazin pentru a cumpăra ceea ce au trecut pe listă, dar dvs. trebuie să le treziți interesul pentru alte produse. În acest articol vă vom dezvălui cum să profitați de achizițiile neplanificate.

Există două tipuri de consumatori:

- cei care merg la magazinul lor preferat cu o listă de produse pe care trebuie să le cumpere;

- cei care intră să se uite fără a avea o nevoie specifică.

Cu toate acestea, toți sunt predispuși la realizarea de achiziții neplanificate.

Studii recente indică faptul că cel puțin o treime dintre consumatori efectuează cumpărături neplanificate săptămânal, ceea ce reprezintă un venit suplimentar semnificativ pentru comercianți și o oportunitate de a satisface clientul în toate nevoile sale, chiar și în privința celor pe care nici măcar nu știa că le are.

În acest articol  vă vom oferi câteva instrumente, astfel încât să știți să profitați de achizițiile neplanificate din magazinul dvs.

Chei pentru stimularea achizițiilor neplanificate

1. Alegeți produsele bine

Nu toate produsele sunt recomandate atunci când vine vorba de stimularea achizițiilor din impuls, deoarece, de obicei, veți vinde mult mai ușor atunci când este vorba de articole care nu necesită o explicație, adică acele produse care se vând singure, deoarece clientul înțelege la ce le poate folosi.

2. Creșteți vizibilitatea produsului

Sintagma „ceea ce nu este expus, nu se vinde” este binecunoscută și despre asta este vorba. În retail, cheia o reprezintă creșterea vizibilității anumitor produse, pentru a încuraja cumpărăturile din impuls în rândul clienților dvs.

O tactică bună este semnalizarea, prin utilizarea unor semne și culori izbitoare. Acestea este posibil să trezească interesul consumatorilor, atrăgându-le privirea către produse pe care poate nu le-au observat.

3. Poziționarea strategică a produsului

În retail, este important să poziționați produse disponibile în magazin în cea mai bună locație posibilă, acolo unde sunt vizibile și ușor de localizat de către cumpărători.

În mod tradițional, este util să poziționați produsele destinate să încurajeze achizițiile neplanificate în zona din apropierea caselor de marcat și, de asemenea, în zone apropiate de articolele cu cea mai mare cerere.

Pentru plasarea lor strategică este indicat să folosiți o serie de rafturi metalice pentru magazin, care permit scoaterea în evidență a produselor.

Cu alte cuvinte, pentru o mai mare vizibilitate puteți așeza produsele pe rafturi de mijloc (gondole) care permit expunerea produelor astfel încât să captați atenția clienților. Aceste rafturi sunt potrivite pentru orice tip de spațiu comercial, fiind ideale pentru plasarea de produse care se pot transforma în cumpărături din impuls.

Pentru a intra în posesia lor, cea mai bună soluție este să luați legătura cu specialiștii de la Rafturi Metalice de la A la Z

4. Folosiți psihologia

Este foarte eficient să treziți interesul consumatorilor prin aplicarea unor strategii psihologice bune, care îi pot convinge să facă cumpărături din impuls. În acest fel, puteți trezi în ei nevoi care să le accelereze luarea deciziilor.

De exemplu, puteți să vă avertizați clienții prin promoții cu timp limitat, precum și prin oferte speciale care îi motivează să cumpere datorită prețurilor mici. Promoțiile inedite sau originale vor atrage întotdeauna atenția clienților și îi vor determina să pună în coșul de cumpărături articole pe care nu plănuiau să le cumpere.

5. Utilizați marketing-ul mobil

Utilizarea instrumentelor online și mobile este un alt factor cheie care trebuie luat în considerare atunci când stimulați achizițiile neplanificate.

Este vorba despre a merge cu strategiile vizuale utilizate în magazinul fizic puțin mai departe. Prezentați-vă produsele într-un mod izbitor prin intermediul site-ului magazinului și pe rețelele sociale, ceea ce va permite creșterea numărului potențialilor clienți care vor privi cu interes acele produse.

6. Recomandări ale vânzătorului

În acele cazuri în care clientul este dispus să accepte sfaturi de la angajații dvs., puteți încerca să determinați realizarea de de achiziții neplanificate, prin sugestii personalizate oferite acestora.

Acestea ar trebui să se bazeze pe întrebările adresate de cumpărător și pe experiența vânzătorului în funcție de nevoile pe care le observă la client, putându-i sugera unele elemente complementare care vor îmbunătăți nivelul vânzărilor.

Concluzie

Pentru a crește nivelul de vânzări al magazinului,  ar fi bine să vă folosiți la maximum de cumpărăturile neplanificate ale clienților dvs.

Pentru a face acest lucru, trebuie să aplicați un set de strategii care vă permit să le treziți interesul pentru anumite produse, generând noi nevoi și, totodată, să le îmbogățiți experiența de cumpărături prin oferirea unor produse de care habar nu aveau. Succes!

2733 vizite
Distribuie pe