Locale Altele
Duminica, 27 Septembrie 2020
Dum, 27 Sept 2020
LocaleSportAlteleAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook

InterneExterneAlteleAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Cum să construiești și să lansezi un magazin online profitabil?
SM Online  - Marti, 1 Septembrie 2020

Dacă te-ai gândit să demarezi un proiect de comerț electronic, ar fi bine să consulți, înainte de toate, ultimele tendințe din domeniu pentru a putea avea parte de toate beneficiileoferite de noile tehnologii.

Concurența din industria comerțului electronic este incredibil de năvalnică în anul 2020 și probabil așa va fi și în următorii ani. În continuare, îți vom prezenta care sunt strategiile pe care le poți aplica atunci când construiești și lansezi un magazin online profitabil și care sunt noutățile în e-commerce.

Alegerea produsului

Pentru a vinde online și a avea succes, trebuie să găsești produsele câștigătoare. Acest lucru este foarte important, dacă vrei să nu ai vânzări zero în prima lună de afaceri. Pentru asta ar trebui să te uiți pe cele mai recente statistici, să afli care sunt produsele care merg extrem de bine pe piață, să identifici produsele de nișă, să vezi care sunt principalii consumatori.

Iată câteva sfaturi:

  • Citește feedback-urile clienților de pe platformele sociale
  • Folosește cuvinte și fraze cheie pentru a obține cele mai adecvate rezultate, folosind Google Trends
  • Află care sunt produsele cel mai greu de găsit
  • Urmărește publicațiile de tendințe pentru a înțelege direcția pe care o duc produsele de consum și care sunt ideile de produse în trend, introduse de alți antreprenori pe piață
  • Ia în considerare noile piețe și noile modalități de utilizare a produselor
  • Analizează și categoriile sau nișele de produse mai mici, care pot avea un număr mai mic de concurenți
  • Află idei de produse pe piețele de consum online, precum sunt eBay, Amazon, Etsy, AliExpress.
Cercetarea concurenței

Întotdeauna trebuie să analizezi concurența, pentru a ști cum să-ți diferențiezi afacerea ta de a lor și să captezi atenția cumpărătorilor. Informațiile despre concurență te ajută să iei decizii mai strategice și să observi noile tendințe și tactici de succes, astfel vei fi la curent cu ceea ce funcționează în nișa ta.

Analizează concurența din mai multe puncte de vedere: al site-ului web, al abordării de marketing în ansamblu, al cotei de piață pe care aceasta o deține în prezent, al caracteristicilor și beneficiilor cheie ce sunt evidențiate în materialele de vânzare, al prețului la produse, al modului în care abordează transportul sau al modului în care discută cu clienții.

Această analiză competitivă te va ajuta să identifici tendințele industriei, să iei decizii mai informate privind strategiile de marketing, să stabilești prețuri adecvate, să ai mai mult succes în afacere.

Înființarea afacerii

Pentru a ști ce strategie să aplici și la ce aspecte să acorzi prioritate (cantitate de timp, bani și resurse), trebuie să concepi un plan de afaceri. Lista de activități va include de exemplu: realizarea fotografiilor la produse, crearea de campanii publicitare, deschiderea de conturi de social media. Un plan de afaceri te va ajuta să înțelegi și să evaluezi mai bine scopurile pe care ți le-ai propus (fezabilitatea ideii, informațiile despre piața ta, cercetarea concurenței) și strategiile din spatele tacticilor alese.

Lansarea și promovarea afacerii


Pentru a-ți lansa și promova afacerea și a atrage un număr mai mare de clienți, ai nevoie și de un site de prezentare de calitate. Alege un nume de domeniu disponibil adecvat, creează un logo simplu, dar potrivit pentru afacerea ta și construiește un magazin online ținând cont și de optimizarea SEO, pentru ca acesta să se plaseze cât mai bine în motoarele de căutare.

Investește în fotografiile produselor, acestea trebuie să fie profesionale, pentru că atunci când vine vorba de comerț electronic, oamenii au tendința "să judece o carte după copertă".  

Și descrierile produselor contează, ele trebuie să furnizeze clienților informații clare și importante cu privire la caracteristicile și avantajele acestora. Pentru a face o descriere potrivită unui produs trebuie să-ți imaginezi cumpărătorul ideal, ca și cum ai vorbi cu el față în față. De regulă cumpărătorii nu sunt interesați de specificații banale, ei vor să știe care sunt avantajele, punctele forte, beneficiile fiecărei funcții. Un lucru este sigur, detaliile produsului adaugă credibilitate. Foarte mult ajută la vânzarea produselor imaginile și videoclipurile mari, dar de asemenea și acest truc de redactare, prin care se crește dorința cititorului, deoarece el își imaginează cum ar fi dacă ar avea și ar folosi acel produs.

2990 vizite
Distribuie pe