Locale Altele
Sambata, 27 Februarie 2021
Sam, 27 Feb 2021
LocaleSportAlteleAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook

InterneExterneAlteleAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Vrei să îți duci antrenamentele la următorul nivel în 2021? Află de AICI cum!
SM Online  - Luni, 15 Februarie 2021

Dacă te-ai apucat recent să mergi la sală sau chiar dacă plănuiești să o faci în viitorul apropiat, trebuie să știi care sunt modalitățile prin care să îți duci fiecare antrenament la următorul nivel. Vei avea parte astfel de rezultate mai bune și te vei simți mai încrezător în propriile forțe. 

Citește în continuare pentru a afla cum să te antrenezi mai bine în 2021:

  • Ridică greutăți

Dacă scopul tău este să slăbești și consideri că acest lucru poate fi obținut doar pe banda de alergare, trebuie să știi că dacă vei ridica greutăți, rezultatele vor fi mai bune și de lungă durată. Din moment ce vei pune mai multă masă musculară, corpul tău va arde mult mai multe calorii pentru a funcționa. Dacă îți dorești totuși să faci cardio, ridică întâi greutăți. Aceasta este ordinea potrivită - greutăți și apoi cardio.

  • Folosește un smartwatch

În cazul în care te numeri printre persoanele pasionate de tehnologie, cu siguranță te-ai gândit să achiziționezi un smartwatch, dacă nu ai făcut-o deja. Cu ajutorul acestuia, îți poți monitoriza mult mai îndeaproape antrenamentele - câte calorii ai ars sau care este ritmul cardiac în timp ce execuți exercițiile. 

Dacă te gândești să îți cumperi un smartwatch pentru a-ți duce antrenamentele la următorul nivel, Lerato este locul potrivit. În plus, vei găsi pe site o gamă variată de accesorii pentru smartwatch, pentru a-l personaliza, astfel încât să fie cât mai potrivit pentru tine. Spre exemplu, poți alege o curea de o culoare diferită, care să se asorteze mai bine cu hainele pe care le porți. Nu uita că este absolut necesar să folosești folie de protecție pentru ecranul ceasului pentru a evita zgârieturile inestetice.

  • Consumă cantitatea potrivită de macronutrienți

Ce reprezintă macronutrienții? Cantitatea (măsurată în grame) de proteine, carbohidrați și grăsimi pe care trebuie să o consumi pentru a te asigura că organismul tău funcționează optim. Spre exemplu, dacă ridici greutăți pentru a-ți crește masa musculară, dar nu mănânci destule proteine, mușchii tăi nu vor avea nutrienții necesari pentru a crește. La fel, dacă nu consumi cantitatea necesară de carbohidrați într-o zi, te vei simți lipsit de energie. 

  • Odihnește-te destul în fiecare noapte

În timp ce dormi, musculatura se reface. Dacă nu te odihnești, corpul tău nu are când să parcurgă acest proces. Este recomandat ca adulții să doarmă între 7-9 ore în fiecare noapte. Un smartwatch te poate ajuta și aici, el măsurând exact cât te-ai odihnit și care a fost calitatea somnului. 

  • Concentrează-ți atenția asupra mușchiului pe care îl antrenezi

În engleză acest concept se numește „mind-muscle connection”. Presupune faptul că atunci când, spre exemplu, execuți un exercițiu pentru biceps, mintea ta ar trebui să se concentreze pe această grupă musculară, pe felul în care se contractă pentru a executa mișcarea. Nu îți lăsa mintea să se gândească la altceva, pentru că atunci nu vei performa exercițiile la fel de bine pe cât ai putea.

Pune în practică aceste metode începând cu următorul antrenament și vei observa că va fi cu mult mai eficient. Bineînțeles, va dura o perioadă până când rezultatele la nivelul fizicului tău vor apărea și trebuie să fii conștient de acest lucru pentru a nu te lăsa descurajat. 

Sursa foto: shutterstock.com

Referințe: healthline.com

 
1267 vizite
Distribuie pe