Locale Altele
Sambata, 3 Decembrie 2022
Sam, 3 Dec 2022
LocaleSportAlteleAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook

InterneExterneAlteleAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
TOP 4 obiceiuri sănătoase pe care trebuie să le încerci
SM Online  - Sambata, 24 Septembrie 2022

Un stil de viață sănătos poate fi susținut de obiceiuri sănătoase. Cu siguranță atunci când descoperi că poți face lucruri care sunt benefice sănătății, nu este chiar ușor să le și implementezi.

Însă dacă te ții de ele o perioadă mai lungă, ele vor deveni încet încet obiceiuri și ți se vor părea absolut normale. Încearcă să găsești lucruri simple, dar de efect pentru îmbunătățirea sănătății tale. 

Iată 4 obiceiuri care îți pot îmbunătăți sănătatea: 
  • Mișcarea 

Mișcarea poate însemna să mergi la sală, să alergi sau doar să mergi. Depinde de tine cât timp ai la dispoziție și câtă mișcare vrei să faci. Dacă nu ai timp sau pur și simplu nu îți place să mergi la sala de forță, nu este neapărat nevoie să o faci. Poți alege să alergi dimineața sau seara pe câteva străzi din cartierul tău sau să îți achiziționezi o bandă de alergat. Poți începe prin a alerga puțin timp, iar apoi când simți că poți mai mult, să mărești timpul. 

Dacă nu îți place să mergi la sală sau să alegi, poți opta să parcurgi pe jos anumite distanțe. Poți să îți creezi un target și să îți numeri pașii prin diverse aplicații. 

  • Timp în natură 

Încearcă să te rupi de agitația orașului în timpul tău liber. Este sănătos să respiri aer curat și să te conectezi cu natura. Cu siguranță nu vei reuși mereu să pleci undeva în natură, însă nu e ca și cum trebuie să mergi în inima munților. Este de ajuns să iei un picnic cu familia ta într-o pădure sau să faceți o excursie de o zi într-o zonă mai verde decât cea a orașului unde locuiți. Poți să petreci câteva ore într-un loc departe de oraș pentru a te relaxa și a te deconecta. Acest lucru este foarte sănătos, deoarece chiar și zgomotele produse de agitația din oraș pot afecta sănătatea oamenilor. 

  • Alimentația 

Desigur, un alt obicei important este cel de a mânca sănătos. Chiar dacă nu ai timp mereu să gătești, încearcă să găsești alternative sănătoase. Consumarea fructelor și legumelor este benefică organismului, deoarece ele conțin nutrienți și vitamine esențiale organismului. De exemplu, descoperă gama de legume proaspete de la Auchan.ro, cu care poți găti preparate sănătoase. Pe lângă legume, fructele sunt și ele importante. Pentru a-ți crea un obicei în a mânca fructe, poți să începi prin a mânca un fruct pe zi, iar apoi treptat să înlocuiești dulciurile cu fructe. 

  • Deconectarea de la tehnologie 

Dacă nu reușești să pleci din oraș pentru câteva zile, încearcă să te deconectezi de la tehnologie. Cu toate că pare simplu, poate fi destul de greu, deoarece tehnologia face parte din viața ta fără să realizezi cu adevărat asta. Fă un test și încearcă într-o zi de weekend să nu deschizi televizorul, laptopul, telefonul sau orice alt dispozitiv electronic. Vei vedea cât de greu este să faci acest lucru. Însă cu pași mici, poți să îți creezi un obicei din asta. Începe cu deconectarea pentru câteva ore, iar treptat poate vei ajunge la câteva zile, ceea ce este minunat pentru sănătatea ta. 

Așadar, poți încerca să deprinzi niște obiceiuri sănătoase fără să faci niciun fel de investiție. Este esențial însă să ai ambiția de a rezista tentațiilor comodității. Încearcă să faci mișcare, să te deconectezi de tehnologie și să te conectezi cu natura și să ai o alimentație sănătoasă. În puțin timp, cu siguranță vei simți beneficiile aduse sănătății tale. 

Sursa foto: unsplash.com 

 
1884 vizite
Distribuie pe