Locale Altele
Duminica, 16 Noiembrie 2025
Dum, 16 Nov 2025
LocaleSportAlteleAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Stimularea loialității cu programe de fidelitate în iGaming
SM Online  - Vineri, 17 Octombrie 2025

Citește și află care este rolul programelor de fidelitate pe platformele de jocuri de noroc online, cum stimulează creșterea retenției  jucătorilor și altele.

Influența programelor de loialitate în creșterea nivelului de retenție al jucătorilor

Piața digitală a jocurilor de noroc a atins valoarea de 117 miliarde de dolari în anul 2025, fiind accesată de peste 600 de milioane de jucători. Pentru a-și extinde baza de clienți, dar și pentru a crește nivelul de angajament și de retenție în rândul jucătorilor existenți, 7 din 10 cazinouri online folosesc sistemul de recompense bazat pe programe de gamificare și loialitate.

Operatorii iGaming, printre care se numără și NV Casino Online, platformă internațională licențiată care oferă servicii și bonusuri localizate jucătorilor români, au creat programe de recompense bazate pe acumularea de puncte de fidelitate, pe niveluri ierahizate sau pe misiuni ori provocări. Peste 65% dintre jucători țin cont de caracteristicile programului de fidelitate în alegerea platformei online.

Programul de recompense pentru loialitatea jucătorului este la fel de important și pentru jucătorii deja înscriși. Prezentul articol analizează rolul programelor de fidelizare pe piața iGaming, cum este stimulată creșterea retenției în rândul membrilor înregistrați, precum și beneficiile oferite de programele de loialitate operatorilor și jucătorilor de pe platformele digitale cu jocuri de noroc.

Cum funcționează programele de recompensare a loialității la jocurile de noroc online?

Programele de fidelitate sunt sisteme de recompense care sunt concepute pentru a stimula angajamentul jucătorilor și pentru a maximiza valoarea pe întreaga durată de viață a contului. Principiul de funcționare este simplu: cu cât este mai activ jucătorul (depune, pariază, participă la turnee, etc), cu atât va fi mai recompensat. Programul de fidelitate de pe site-urile cu jocuri de noroc de șansă se bazează pe următoarele elemente pentru a funcționa:

  • Sistem de puncte și niveluri - punctele se colectează din activitățile jucătorului, iar colectarea unui anumit număr de puncte permite accesul la următorul nivel din cadrul programului, care îi oferă jucătorului beneficii și recompense;
  • Elemente de gamificare - programul înglobează strategii de gamificare și tabele de punctaj care îi determină pe jucători să joace sesiuni mai lungi și să revină constant pentru a depăși performantele proprii anterioare și pe ale celorlalți jucători;
  • Monitorizare în timp real a achizițiilor - sistemele de fidelitate permit monitorizarea evoluției jucătorului, transmiterea de notificări, acces la oferte suplimentare, setarea de obiective și altele;
  • Sisteme de revendicare instant ale recompenselor câștigate - premiile pentru fidelitate sunt disponibile imediat spre revendicare, direct în cadrul programului;
  • Funcții de optimizare a experienței - sunt funcții integrate în programe, care permit analiza comportamentului jucătorului și a nivelului de performanță în baza cărora operatorul optimizează strategia de recompensare pentru a rezona cu așteptările și preferințele jucătorilor, precum și pentru atingerea obiectivelor afacerii.

Prezența programului de fidelitate pe o platformă iGaming înseamnă o îmbunatățire a ratei de reținere a jucătorilor de 20%-30% și o implicare sporită a 57% dintre membrii programului în fiecare săptămână. Pentru operatorul de jocuri digitale de noroc, prezența unui program de loialitate echivalează cu o creștere de 2.5 ori mai rapidă a veniturilor față de competitorii care nu oferă un sistem de recompense.

Beneficiile programelor de loialitate

Loialitatea membrilor reprezintă fundația pe care se construiește succesul unui casino online. De aceea, jucătorii au nevoie de recunoașterea meritelor și de recompensarea implicării. Lista următoare conține beneficiile oferite de programele de fidelitate jucătorilor activi pe platformele iGaming, precum și operatorilor din acest domeniu:

  • Creșterea nivelului de retenție al jucătorilor - sistemele de fidelizare cu o structură bine concepută îi stimulează pe jucătorii implicați, crește valoarea pe durata de existena a contului și reduce rata de abandon. Cu cât este mai eficient și mai atractiv programul, cu atât crește probabilitatea ca jucătorii să rămână fideli operatorului decât să aleagă competitorii;
  • Stimularea gradului de angajament - jucătorii sunt motivați să mărească durata sesiunilor de joc cu cât sunt mai accesibile și mai atractive recompensele oferite de operator;
  • Imbunatatiarea experienței jucătorilor - personalizarea recompenselor oferite în cadrul programelor de fidelitate în funcție de comportamentul jucătorilor crește atât nivelul de satisfacție, cât și nivelul de angajament al jucătorilor, contribuind la consolidarea legăturii dintre operator și jucători;
  • Creșterea veniturilor operatorului - programele de loialitate bine structurate încurajează implicarea jucătorilor pe perioade lungi de timp, creșterea frecventei de depunere și a pariurilor, precum și implicarea în campaniile conexe (turnee, concursuri, tombole, etc), ceea ce duce la creșterea veniturilor operatorului;
  • Monitorizarea activității și preferințelor jucătorilor - instrumentele integrate în programele de loialitate permite monitorizarea activității jucătorilor și adaptarea recompenselor pentru a reflecta corect așteptările acestora.

Creșterea nivelui de retenție în rândul jucătorilor înseamnă determinarea jucătorului să revină pe platforma cu jocuri de noroc în mod constant. Totodată, înseamnă și stimularea jucătorilor în creșterea frecvenței de pariere, a extinderii duratei sesiunilor de joc și a menținerii unei frecvențe constante a depunerilor.

Reținerea jucătorilor prin captarea atentei datorita programelor de loialitate echivalează și cu reducerea costurilor de marketing pentru atragerea de noi jucători. Pe termen lung fidelizarea jucătorilor echivalează cu creșterea profitabilitatii platformei  cu un procent de până la 95%, ceea ce reprezintă visul oricărui operator iGaming.

1900 vizite
Distribuie pe