În urma mai multor sesizări de la cetățeni, la propunerea consilierului local Maskulik Csaba și a viceprimarului Adrian Albu, Comisia de Circulație a municipiului Satu Mare a aprobat, în principiu, în ședința de joi, luarea unor măsuri pentru fluidizarea traficului la Cap Pod Decebal de la Intersecția Burdea.
Printre acestea se numără, așa cum se anunțase mai devreme, amenajarea a patru benzi de circulație la coborârea de pe pod spre Burdea, lărgirea și suplimentarea benzilor pe Bulevardul Octavian Goga, dar și amenajarea unei alveole la stația de autobuz din zona respectivă, după modelul stației similare de la Cap Pod Golescu spre Intersecția Crinul.
Așa cum se observă și în fotografiile de mai jos, oprirea autobuselor pe banda din dreptul stației îngreunează mereu circulația, deoarece, mai ales la orele de trafic intens, o coloană întreagă de mașini trebuie să se oprească în spatele autobuzului și să aștepte până ce acesta se pune din nou în mișcare.
În cel mai fericit caz, mașinile blocate în spatele autobuzului au posibilitatea să-l ocolească pe banda din stânga, însă de obicei și banda respectivă este plină cu mașini care vin dinspre Bulevardul Cloșca.
O alveolă pentru autobuse și mutarea stației mai în spate ar rezolva problema, fără ca vehiculele să se mai blocheze reciproc în trafic, însă deocamdată este destul de dificil să se pună în aplicare orice soluție tehnică, deoarece Primăria nu are încă semnat nici un contract cu vreuna dintre firmele care a participat la licitația buclucașă, astfel că, practic, nu se pot face nici un fel de lucrări de infrastructură nicăieri în orașul Satu Mare.
Se pare că un termen rezonabil pentru realizarea acestor amenajări este primăvara anului viitor, conducerea Primăriei sperând că până atunci se vor rezolva și problemele cu licitația.