Locale Altele
Sambata, 19 Octombrie 2019
Sam, 19 Oct 2019
LocaleEvenimentAdministratieSocialCulturalPoliticEconomicInfracţionalitateEducaţieReligieSportAlteleOh Canada
Ne găsești pe Facebook


InterneExterneAlteleDivertismentŞtiinţă/TehnolologieAuto/MotoSănătateLifestyleGalerie FotoParty Foto
Aici s-ar muta Prefectura …cândva
Sergiu Lenghel  - Marti, 26 Ianuarie 2010

Angajaţii Instituţiei Prefectului Satu Mare aşteaptă de ani buni mutarea în noul sediu situat lângă Inspectoratul Judeţean de Poliţie.

Cu promisiuni primite încă de pe vremea Guvernului Tăriceanu, clădirea aflată în paragină de la începutul anilor "90, a cărei destinaţie iniţială a fost de bloc cu locuinţe de serviciu pentru poliţişti, are toate şansele să fie gata doar în mandatul următorului prefect.

 

În viitorul sediu ar urma să funcţioneze şi cele două servicii subordonate, respectiv Serviciul Public Comunitar pentru Emiterea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple şi Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.

 

De altfel, şefii acestor servicii se plâng de condiţiile improprii în care sunt nevoiţi să lucreze cu publicul. Prefectul Radu Giurcă spune că a vorbit deja cu primarul Iuliu Ilyes pe această temă, o soluţie provizorie constând doar în efectuarea unor reparaţii la clădirea de pe strada Petofi, lucrări care se impun mai ales datorită faptului că în bugetul local ajung şi anumite sume din plata taxelor pentru înmatricularea auto.

 

"Anul trecut, din cele 11 miliarde lei vechi, circa 4 miliarde au intrat la bugetul municipalităţii. Sunt spaţii insuficiente în care funcţionăm şi doar imaginea noastră are de suferit aici, pentru că suntem totuşi vizitaţi zilnic de sute de cetăţeni. Unii vin la noi, alţii la paşapoarte sau buletine, dar până să avem un sediu nou, nişte lucrări de reabilitare nu ar strica, mai ales că nu s-au făcut de la Revoluţie încoace" - spune Zamfir Moza, şeful Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.

 

Aproape 40 de angajaţi lucrează la cele două servicii subordonate Instituţiei Prefectului, fără să mai socotim alte aproximativ 50 de persoane răspândite prin diferite birouri din Palatul Administrativ.

 

Şefa Serviciului monitorizare, dezvoltare economică şi integrare europeană, Ramona Antonescu, afirmă că licitaţia pentru executarea lucrărilor la noul sediul al Prefecturii a fost amânată din lipsă de fonduri, iar în funcţie de banii alocaţi de Guvernul Boc pe anul 2010, aceasta ar putea fi reluată. Chiar şi în aceste condiţii, Ramona Antonescu recunoaşte că viitoarea construcţie nu va fi terminată mai repede de anul 2012.  

Tags: sediu  nou  prefectura  
1834 vizite
Distribuie pe