Opel Insignia OPC, versiunea cu performanţe ridicate a gamei va fi prezentată pe 7 mai Salonul Auto de la Barcelona, marcând cei zece ani de lansarea primului model OPC (Opel Performance Center).
Această versiune vine cu un supermotor Turbo 2.8 V6 ce dezvoltă 325 CP, performanţă obţinută printr-un proces special de dezvoltare a motorului şi prin reproiectarea sistemului de evacuare, reducând astfel în mod semnificativ contra-presiunea. Modelul poate atinge o viteză maximă de 250 km/h (restricţionată) şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 6 secunde, fiind dotat cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză.
Insignia OPC este prevăzută cu o suspensie adaptativă FlexRide, care nu se adaptează doar situaţiei de conducere şi stilului de conducere, ci şi preferinţelor şoferului. În timp ce la modelul Insignia sistemul permite comutarea între setările adaptative standard, un mod pentru conducerea confortabilă şi unul sportiv, la modelul OPC acesta se adresează în mod clar celor care preferă un stil de conducere sportiv. Şoferii OPC pot selecta trei moduri sport diferite: modul standard pentru setări de confort ridicat, un mod Sport special şi modul OPC pentru performanţe optime.
În plus, sistemul Adaptive 4x4 şi diferenţialul autoblocabil electronic (eLSD) pentru puntea spate sunt dotări standard pentru prima dată la OPC.
Estetic, putem vorbi de o caroserie cu design sportiv, inspirată din prototipul GTC din 2007, de noua parte frontală cu două prize de admisie verticale de mari dimensiuni şi o bară de protecţie spate cu ţevi de evacuare duble integrate. Interior, se remarcă scaunele unice Recaro, volanul sportiv cu bază plată, mânerul special al schimbătorului de vitezeşi instrumentele de bord cu aspect distinct.