Locale Altele
Vineri, 23 Iulie 2021
Vin, 23 Iul 2021
Noi numere de telefon pentru apelarea Servicii Clienţi E.ON
E-ON România  - Luni, 2 Noiembrie 2015

Noile numere de telefon pe care consumatorii le pot apela gratuit, din orice reţea de telefonie sunt: 0800 800 366 şi 0800 800 900.

Informaţiile generale despre serviciile de furnizare gaze naturale şi electricitate sunt disponibile non stop, prin intermediul robotului telefonic;

Numerele 0801 000 366 şi 0801 000939, a căror apelare era contra cost, nu mai sunt valabile;

Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie România pune la dispoziţia clienţilor săi numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obţine informaţii generale legate de activitatea de furnizare.

Astfel, fără costuri şi fără a interacţiona cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrică pentru opţiunea de autocitire, pot afla informaţii despre încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a facturii sau adrese utile.

Pentru informaţii specifice, referitoare la situaţia contului, plăţi înregistrate, deconectări/reconectări, valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00. Rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366 şi 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate reţelele de telefonie.

TelVerde vine în completarea mijloacelor de comunicare puse la dispoziţia clienţilor companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro), fax (0265 200 367), poştă (OP 1, CP 10 Târgu Mureş) şi Centrele de Relaţii Clienţi.

18412 vizite
Distribuie pe
Nicolae Apostol
Incerc sa i au legatura telefonic cu EON Tg .Mures pentru a intreba ,de ce nu am primit factura de curent pentru luna trecuta ,nici pna acuma 07 Iunie 2021,ne putand plati consumul facut,...dar nu am avut nici osansa ,pentru aceasta informatie (inafara de robot)care nu da aceasta informatie...Ce puteti sam i raspunde ti Domnilor de la EON TG.MURES...?
2021-06-07 18:08:58
Mihailescu
A ti scos operator cu care ar trebui sa vorbim, Ioana nu raspunde la intrebarile abonatului, nu actualiza ti platile desi se fac trimite ti preaviz aiurea, nu da ti raspuns la sesizari decat dupa zeci de zile, daca din vina voastra ca nu actualizati platile, ne trezim cu angajatii vostri ca umbla sa ia contorul pt. neplata. Desi incasa ti bani cu sacii lunar, a ti ajuns niste handicapati la relatii cu publicul
2021-04-12 10:32:43
Marieta
Ar fi de preferat sa putem vorbii cu oameni si nu cu roboti pentru ca problemele pe care vrem sa le semnalam sau intrebarile nu sunt doar cele ,,spuse" de robot.
2021-03-13 18:10:26
ion florin
la sfarsitul lui octombrie 2020 sau in noiembrie am fost contactat de o operatoare de la eon si am incheiat un contract. Am trimis copie dupa factura , am semnat contractul pe watsapp si urma sa primesc contractul, lucru ce nu s-a intamplat.Nu am primit nici specificare pe factura ca sunt client eon .Trebuie sa caut alt furnizor ?
2021-03-02 16:35:58
Bandula Cristian
Raspundeti la telefoane..daca sediul de pe closca este inchis.
2021-02-24 12:51:32
Szollosi Alexandru
Am platit o factura de 909 RON si azi mau sunat ca nui achitat de pe adresa libertati 17 Szollosi alexandru
2021-01-07 14:19:37
Fatyol Romulusz
Buna ziua sunt Kiss Jozsef Attila din mun Carei jud Satu Mare in data de 1 Mai locuiesc in bloc A N l in carei str Cpt Zaganescu 7/A ap 27 si nu am contract cu gaz e on de 1 Mai nu am primit nici o factura ce trebuie sa fac multumrsc
2020-07-29 08:35:53
Boitor
Cand se termina teleconferinta sucursalei eon satu mare cu eonn Targu Mures?
2018-11-05 14:21:45
grigor valeriu
La data intocmiri avizului de intreruperea gazului nr3010711916/04.09.2018, factura nr.11301511392, era deja achitata cu chitanta nr.38317, nr.tranzactie 306371015 MULTUMESC
2018-09-17 09:41:56
andrei haraszy
Care este firma autorizata sa faca verificari tehnice in Carei Jud. Satu Mare cu stima ANDREI HARASZY
2018-05-19 09:03:53
Arno Blei
Buna ziua
Am incercat sa aflu amanunte in legatura cu factura consumului de gaze si n-am reusit . Am fost conectat cu un Automat !!
Sevice-ul oferit de EON este cat se poate de inpersonal si nu face cinste .Se pare ca EON trateaza clientii din Romania diferit de acei din Germania . Acolo am avut posibilitatea de a comunica cu un Service viu .
2017-09-05 09:03:20