Business Days (BD) revine la Cluj-Napoca, pentru a 27-a ediție, peste 3 săptămâni, pe 5-6 iulie, la Liberty Technology Center și Impact Hub.
În premieră pentru evenimentele Business Days, la ediția de la Cluj va fi organizată expoziția ”Produs în Transilvania”, ce își asumă misiunea de a promova gusturile gastronomiei din Ardeal, oferind totodată o serie de programe culturale speciale. Aceasta va reuni produse 100% naturale, din ingrediente locale, aduse la Cluj-Napoca de micii producători.
În plus, peste 100 de speakeri și experti români și străini, cu minim 20 de ani de experiență profesională în domeniile care dictează evoluția afacerilor în anul 2017 vor împărtăși din experiența lor și vor crea parteneriate cu cei 600 de participanți, antreprenori și manageri, prezenți la eveniment.
La Cluj Business Days sunt așteptați antreprenori, directori generali, CEO și middle management- directori de vânzări, de rersurse umane, de marketing, de dezvoltare, directori comerciali- precum și persoane interesate pur și simplu de dezvoltarea afacerilor, management și dezvoltare personală. Aceștia vor beneficia de nu mai puțin de 40 de manifestări și programe dedicate start-up-urilor.
Pe lângă posibilitățile numeroase de dezvoltare a afacerilor prin intermediul networking-ului, participanții au șansa unică să plece de la acest eveniment cu soluții concrete de rezolvare a problemelor pe care le au în plan profesional. Programul și temele ediției Cluj Business Days au fost create în funcție de rezultatul unei cercetări regionale realizate în prealabil, prin care au fost identificate nevoile, problemele și provocările mediului de afaceri local.
Angajații, tratați la fel ca și clienții
Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de 211 de manageri și antreprenori din județele Cluj, Salaj, Bistrița Năsaud, Mureș, Sibiu, Alba, Brașov, Maramureș, Satu Mare, Covasna și Harghita, în perioada 5 mai-5 iunie 2017. Un aspect foarte important relevat de aceasta este diferența foarte mare de viziune care există și persistă între departamentele de Human Resources, Comercial, (Top) Management și cele de PR, Marketing și Comunicare ale unei companii.
Câteva aspecte remarcate de organizatorii BD în urma cercetării, care demonstrează această diferență:
”Ne bucură interesul din ce în ce mai mare pentru serviciile de promovare, comunicare și generare de oportunități oferite de platforma Business Days. În 7 ani de existență, zeci de cercetări, zeci de evenimente organizate, mii de ore de filmare, emisiuni, articole și reportaje ne-au ajutat să înțelegem și să ne adaptăm în timp real și rapid la nevoile mediului de business din România”, a declarat László Pacsó, fondator & coordonator proiecte Business Days.
Mai multe detalii despre modalitatea de înscriere la Cluj Business Days, lista completă a speakerilor și alte informații, puteți afla pe site-ul evenimentului:
https://www.businessdays.ro/Evenimente/Cluj-Business-Days-2017/Inscriere
Perioada de înscrieri va fi activă până în data 4 iulie, ora 15:00. Până pe 19 iunie e valabilă și oferta de Early Bird.